Saturday, June 12, 2010

Aku adalah aku ;p

Bt pertama kali aku melahirkan nukilan melalui keypad cinonet handset ku.Mcm best lak rasanya.thanks pada kecanggihan teknologi yg membolehkan dunia menjadi tanpa sempadan.Bt pertama kali aku nak masa blalu ngan cepat.Rasa lambat jer flow.Kalau dulu,haish,rasa masa xpernah nyer cukup.lately ni nak tunggu 2hb ke 20 hb terasa mcm dah berabad2 lama.Bestnyer la kalau doremon tu wujud.Boleh pinjam pintu suka hati.Haish,xelok hidup dlm bayangan n angan2 mustahil.

Ok.Hari ni aku nak tulis pasal apa ek.Blank!Takpe la.Apa yg terkeluar dlm otak aku,akan aku coretkan lah ye.Haaaa,mak aku dah dok pot pet pot pet suruh kawin.Hahahahahaha.Cepat2 sapa nak kawin ngan aku?Ekekekekeke.Cam jualan murah lak ek.Haish,muda lg ni.Tak rock la kawin awal2.Lgpun tlalu ramai pilihan.Rambang mata dibuatnya mama ( ayat nak hebat walhal hakikatnya errrrr..tak perlu la dinyatakan d sini ;p )

Haaaa.Pajero aku dah dicat warna hitam oren.Dah mcm lebah la plak.Entah apa la hasil lepas siap.Nak lain dari yg lain nyer pasal.Nanti aku post gambar setelah siap kerja catnyer.kelisa aku lak bt hal.kena la tukar drive shaft.Terbang melayang gak duit.Yg tsadai kat park lot k2 tu pun asyik memanggil2 utk dihidupkan kembali.Haish,duit2.Nasib baik la yg offical ni xmeragam.Kalau x lg la papa kedana aku.Alamat makan pasir la.Ekekekekekeke

Then SU aku lak kat rumah aku xde air.Jgn la meter air tu kena curi.Dulu pernah kena sekali.Gile lambat diorg bt kerja.Report 3 hari baru ada action.Badigol soot tol.Dah tu nak gantikan meter tu mahal gak.Haish.Duit lg.Kan best kalau aku kerjanya cop duit.Berangan lg!Apa la aku ni

N lastly kehidupan aku.Agak sibuk dgn kerja pejabat n kerja luar tapi dalam kesibukkan aku ni,aku terasa kehilangan.Seolah2 nafas aku thenti n masa aku bhenti.Aku hilang dlm empayar aku n aku lemas dlm dunia aku.Aku harap semua boleh berubah menjadi sedia kala dan aku dpt kembali oksigen dan supliment vitamin utk aku terus tersenyum menikmati keindahan hidup ini ;) terima kasih bt mu yg sentiasa mengajar aku 1001 mcm erti khidupan

Secangkir idea , Luahan kata

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails