Saturday, May 22, 2010

Buat Kamu...



Tetiba terasa rindu.Tetiba hati ini mengamit seribu memori.Tetiba perasaan tidak kekeruan hadir.Tetiba n tetiba dan tetiba.....Haish.Sungguh banyak tetiba itu.

Apa agaknya yg tgk dibuat mereka ini?Hazwani,seharian kamu mendiamkan diri.Fatimah,dah agak lama kamu diam menyepi.Atiqah sepi mendiamkan diri.Tetiba aku teringat kenangan bersama.Melepak di Pantai Puteri.Keletah yg sgt mencuit hati.Entah bila kita mampu mengabdi kenangan lagi.

Walau belum lama mengenali setiap satu dari kamu , tapi banyak yg dipelajari.Belajar erti bersosial dalam erti kata seorang adik dan abg dan seorg rakan.Menghargai dan sentiasa membantu di kala memerlukan.Sgt2 menghargai kehadiran kamu wahai adik2ku.

Insyallah,ada rezeki dan jodoh kita akan berjumpa lagi.Membuat kerja2 gila bersama dan melayan kerenah masing2.Jika satu hari nanti abg diberi peluang , buat wani , abg akan campak kamu masuk air.Bt iqa.Abg akan lepaskan kamu masuk hutan sorg2.N fatimah.abg suruh berendam n makan pasir.hehehehehhe.Miss all of u sis.Terima kasih atas segalanya ......

2 comments:

Related Posts with Thumbnails