Friday, July 2, 2010

hupdate

Lama rasanya tak menukilkan sesuatu kat sini.Masa begitu cemburu so tu lah masalahnya.N thanks to fatimah kerana sudi bagi makan ikan2 yg ditinggalkan oleh bapaknyer dan pengunjung lain yg sudi singgah menyinggah.

Baru2 ni aku uruskan kursus jatidiri untuk SMK Munshi Abdullah , Kulai.Peserta sebanyak 81org.Yang paling best aku handle 3 org.Macam nak tannggal kaki.Hahahahaha.Mana x,2 jurulatih n 1 fasi.Yg lain g ke Kenyir dan Tioman untuk uruskan kursus kat sana.So dengan berbesar hati aku menjadi pengkuliah agama ( yg aku mula bertugas kol 5 pagi ) , fasilitator dan penceramah serta jurulatih sampai la pukul 2 pagi.Tu belum kira ronda n hukum peserta yg merokok n nakal.Ekekekekeke

Apapun aku sgt penat.Serius giler penat.Tapi enjor.Yang x enjoynya aku demam pastu.Huhuhuhuhu.Sungguh xbest.$da 11st time aku turun padang n buat semua sekali kerja non stop bersama2 ngan jurulatih.Selama ni aku jadi mastermind jer ( punya la pemalas nak buat ker ja kan ;p )

N yg plg lawaknya aku masa kem ni cuba la konon2 nak jadi garang.Muka ketat tgn kanan pegang tongkat.Hari pertama berjaya.Siap re,ndam budak dalm kolam n guling2 lagi.Kena hari kedua kantoi.Hampehh tol.Aku marah siap bebudak gelak lagi.Hahahaha.Nasib baik la aku dah trapkan hormat kepada pengajar@guru.So masih ada batas lagi.N aku tak kisah selagi tak melampaui batas.Kisahnya aku konon jerit utk bagi tekanan.Tup2 suara bertukar ala2 kucing trcekik biji durian.Hampeh tol.Sejak tu la diorg asyik usik aku jer.

Papepun aku bersyukur kerana dapat berkongsi secebis ilmu n pengalaman.N aku pun banyak belajar dari peserta2 yg datang.Aku harap ilmu yg diturunkan akan terus diamalkan dan disampai2kan.Akhirulkalam aku berterima kasih kepada peserta yg havock n sporting dan MAB Event Managment group yg bertungkus lumus membantu aku selama ini

Secangkir idea,Luahan kata

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails