Tuesday, July 6, 2010

Mohamad Azmil Bakhtiar Dato'Hj Mohamad Lazim

!!!!! Danger : jgn baca kalau tengah tention : Danger !!!!!!


Haaaa.Kenapa aku tulis nama mamat nih?Sebab aku menghabiskan masa seharian ini bersama dengannya.Yela lepas ni dia entah ke mana la plak kan.Meneruskan cita menjadi seorang pendidik anak bangsa.Ni la gambar mamat hensem yang aku temankan sepanjang 2 hari ( Perhatian , Au bukan gay yerr..Serius !!!! :D ).Ni la gambar budak senget.Sebab dia senget tu gambar dia senget.Ekekekeke



Errr....Apa dah jadi dengan blogpspot ni?aku nak upload gambar pun tak boleh.! gambar pun takkan berejam.Bukan besar sgt pun.Cuma 424kb.Pastu comments pun tak leh nak post n reply.Apa dah jadi nih?Eeh,baru kutuk2 dah dapat dah.Hehehehehe.Bagus2



So apa yang aku buat dengan dia.Haaaa.Yang pasti aku g makan steamboat d ikea@ikano.Pastu lepak beli komik n sedikit buku kat the curve.Memang best hang out ngan dia nih coz sekepala.Then kitorang tgk wayang kat cineleisure.Dok coupleseat lg.Ekekekeke.Sebabnya 2 jer yang tinggal.Ahaks.Pastu makan lagi kat foodcourt ikea.Terjumpa lak errr...macam mana ek nak cakap.Sepupu kepada sepupu punya suami sepupu aku.Haaaa.Tu la dia.So dapat staff peice makan kat siru.Menunya Daim cake ( sedap giler , walaupun aku bukan penggemar kek coklat ) ,Sweden meatball n untuk aku nasi ayam ( Tekak jawa.Ekekekeke ). Then g lepak uptown ronda2.



Hari ni lepak Alamanda.Melalak menyakitkan tekak.Makan d johnny ( my favourite place !!!! Sdap n fresh steamboat dia ) n bawa durian kat bebudak PU KPZ.Esok bakal kembali ke Johor ( yang pasti aku ikot sekali.Hahahaha ).Tu je la aku nak cerita.Sekian terima kasih.Hahahahaha

Secangkir idea , luahan kata

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails